Friday 31 August 2007

Tzimakos - O Lakos Me Ta Asteia

Ο λάκος με τ'αστεία που σκάβω από παιδί
η τέλεια ληστεία που έχω σκαρφιστεί
με σφίγγει σαν παπούτσι ντόπιο και μπαλωμένο
στο χείλος του Ζαλόγγου το τέλος περιμένω.

Θέλω να πέσω μέσα σε χάχανα και γέλια να πνιγώ
να γίνω πριγκιπέσσα της μάνας μου τα ρούχα να φορώ.

Με δώρο μια κιθάρα ασπίδα του μπαμπά
που πήραμε δεκάρι στα μαθηματικά
τα πρώτα τραγουδάκια με στίχους τολμηρούς
με διώχνουν από κύκλους αντιστασιακούς.

Είπα θα πέσω μέσα σε χάχανα και γέλια να πνιγώ
να γίνω πριγκιπέσσα της μάνας μου τα ρούχα να φορώ.

Το τσίρκο που'χω στήσει σε υπόγειο μαγαζί
βουλιάζει και με παίρνει και μένανε μαζί
βουτάω το μαύρο χιούμορ σε έγχρωμη οπή
και δάχτυλο Κυρίου μου γνέφει σιωπή.

Γι'αυτό θα πέσω μέσα σε χάχανα και γέλια να πνιγώ
να γίνω πριγκιπέσσα της μάνας μου τα ρούχα να φορώ.

Θέλω πέσω μέσα σε χάχανα και γέλια να πνιγώ
να γίνω πριγκιπέσσα της μάνας μου τα ρούχα να φορώ.