Friday 29 June 2007

ΘΕΛΩ ΑΔΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

-γιατί το εννέα με πέντε κάθε μέρα, με τόσα άλλα που θέλω να κάνω και δε προλαβαίνω, το νιώθω ..βάρβαρο!
-γιατί θέλω να φύγω από την Αθήνα ..ΤΩΡΑ!
-γιατί θέλω κάποιο δάσος να με τυλίγει με τη σκιά του, εδώ μου μυρίζει η καμμένη Πάρνηθα και τα νεκρά ελάφια.
-γιατί δε θέλω να βλέπω τα μούτρα τους, του κάθε μαλάκα και του κάθε ανεύθυνο-υπεύθυνου.
-γιατί θέλω να διαβάσω ένα βιβλίο ..με ηρεμία.
-γιατί θέλω να γίνω ένα με την αιώρα μου.
-γιατί θέλω να απενεργοποιήσω τα κινητά μου.
-γιατί θέλω να κολυμπήσω ελεύθερα χωρίς σημάδια από το μαγιό.
-γιατί δεν θέλω να κουβαλάω μαζί μου κατσαβίδια, προγράμματα, χαρτιά, cd και dvd, κλειδία και άγχος.
-γιατί βαράω μύγες όταν δε παίζει δουλειά και το κόστος του χαμένου χρόνου είναι ανεκτίμητο.
-γιατί τα πρωινά της δευτέρας είναι "τρομοκρατία", μαζί με τα πρωινά της τρίτης, της τετάρτης, της πέμπτης και της παρασκευής.
-γιατί θέλω βουνό και θάλασσα να βλέπω μόνο.
-γιατί είμαι σπίτι και πατάω το 9 για να πάρω τηλέφωνο, λες και είμαι στην εταιρία.
-γιατί στο ασανσέρ είμαι στο ισόγειο και πατάω "ισόγειο" και αναρωτιέμαι με απορία γιατί δεν ξεκινάει.
-γιατί θέλω να κουβαλάω τη σκηνή μου στην πλάτη μέχρι να βρώ το καλύτερο σημείο να τη στήσω.
-γιατί στην εταιρία δε μας επιτρέπουν να φοράμε σανδάλια και βερμούδες, στον καύσωνα.
-γιατί μάλλον πρέπει να πάω διακοπές.
-γιατί το έχουμε γαμήσει ..με το pro evolution, ας παίξουμε στην παραλία ή στο δάσος μπάλα.
-γιατί θέλω να φοράω μάσκα και βατραχοπέδιλα και στο γραφείο δε μας το επιτρέπουν κι αυτό.
-γιατί είναι οι μπαταρίες μου για όλο το χειμώνα. Και έχω αποφορτιστεί.
-για όλα αυτά και άλλα που θα τα κάνω όταν την πάρω. Την τιμημένη..