Tuesday 26 June 2007

Πίνω Μπάφους και Παίζω Pro.. - Locomondo 2007

Ξέρω τι σκέφτεστε....
Πότε θα τελειώσουμε επιτέλους,
να παμε σπίτι να μαζευτούμε με την παρέα μας
και να παίξουμε κανά τουρνουά pro evolution..

Απ' το σπίτι δε θα βγω,
πίνω μπάφους και παίζω pro
δεν έχω χρόνο για το μωρό,
πίνω μπάφους και παίζω proοοοο,
πίνω μπάφους και παίζω proοοοο,
πίνω μπάφους και παίζω proεεοο,
πίνω μπάφους και παίζω proεεοο,
πίνω μπάφους και παίζω pro
με φωνάζουνε τρελό
γιατί πίνω μπάφους και παίζω pro
για όλα τα άλλα αδιαφορώ,
πίνω μπάφους και παίζω proοοοο,
πίνω μπάφους και παίζω pro
και εσύ και εγώ,
πίνω μπάφους και παίζω pro
δεν έχω χρόνο για το μωρό,
πίνω μπάφους και παίζω pro
για όλα τα άλλα αδιαφορώ,
πίνω μπάφους και παίζω pro
που θα βρω αναπληρωματικό,
πίνω μπάφους και παίζω pro
είναι τραυματίας ο Εto,
πίνω μπάφους και παίζω pro
αλλά έχει κέφια ο Drogba,
πίνω μπάφους και παίζω pro
και φέρνει βόλτες ο foslba,
πίνω μπάφους και παίζω proοοοο,
πίνω μπάφους και παίζω pro
το κάνεις και εσύ το κάνω και εγώ,
πίνω μπάφους και παίζω pro
έχω κλειστό το κινητό
γιατί πίνω μπάφους και παίζω pro
μην με αγχώνεις δεν μπορώ
γιατί πίνω μπάφους και παίζω pro
όλη μέρα είμαι εδώ
πίνοντας μπάφους και παίζοντας proοοοο,
πίνω μπάφους και παίζω proοοοο,
πίνω μπάφους και παίζω pro..